Pozycjonowanie w Google stron WWW Klientów

Pozycjonowanie stron to proces związany z reklamą w sieci. Dzięki pozycjonowaniu, promowana strona znajduje się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google po wpisaniu określonej frazy kluczowej. Fraza musi odpowiadać tematyce strony (zwykle frazami są nazwy produktów, usług, frazy związane z miejscowościami).

SPRAWDŹ OFERTĘ!


Rdzeniem działania firmy INTERPROM jest pozycjonowanie stron internetowych – to od tego zaczęliśmy przygodę z wyszukiwarkami internetowymi, która trwa do dziś. Pozycjonowaniem stron firmowych zajmujemy się od kilkunastu lat. Od 2005 roku prowadzimy działalność, która w dużej mierze skupia się na promowaniu stron Klientów w wyszukiwarce Google. Ciągły rozwój, stałe analizy, wdrożenia nowych rozwiązań a także skrupulatne podejście do codziennej pracy owocują wieloma projektami, które przynoszą najwyższe pozycje i korzyści dla Klientów.

 

Obecnie pod opieką firmy INTERPROM jest kilkaset tysięcy fraz, które zajmują pozycje TOP10 w wyszukiwarce Google. Jeżeli są Państwo zainteresowani uzyskaniem dokładnych wykresów związanych z efektami, na jakie mogą liczyć nasi Klienci – zapraszamy do kontaktu, chętnie zaprezentujemy wykres fraz i portfolio prezentujące skuteczność promowania stron w wyszukiwarce Google przez firmę INTERPROM.

 

Wychodzimy z założenia, że aby kampania SEO mogła się udać, należy każdej stronie poświęcić dużą ilość czasu na każdym etapie prac. Dlatego pozycjonowanie stron zaczynamy od poznania potrzeb Klientów, uzgodnienia wszystkich niezbędnych celów marketingowych, po czym przekładamy to wszystko na analizę fraz kluczowych, optymalizację SEO strony i dalsze działania marketingowe związane z linkbuildingiem.


pełna oferta
POZYCJONOWANIE FIRMY W INTERNECIE
FACHOWA I PROFESJONALNA OBSŁUGA!

Pozycjonowanie stron – płatność za efekt

 

Decydując się na współpracę z INTERPROM, mają Państwo gwarancję, że pobierzemy opłaty tylko wtedy, gdy pozycjonowanie przyniesie wymierne korzyści. Jakie? Opłaty naliczamy według ustalonych w umowie stawek i tylko wtedy, gdy określone w kampanii frazy kluczowe znajdą się na pozycjach TOP10.

 

Dysponujemy panelem stworzonym przez zewnętrzną firmę (panel niezależny), dzięki czemu Klienci mogą na bieżąco monitorować pozycje fraz kluczowych swojej strony. Panel jednocześnie nalicza ustalone stawki, które podliczamy w skali miesiąca.

 

Reasumując – za pozycjonowanie pobieramy opłatę tylko wtedy, gdy strona znajdzie się na wysokich pozycjach w Google (i jednocześnie przyniesie Państwu korzyści pod postacią nowych Klientów). Jeżeli interesuje Państwa taki model współpracy – zapraszamy do kontaktu, przygotujemy darmową wycenę.

 

Pozycjonowanie lokalne

 

Prowadzą Państwo lokalny transport, cukiernię, sklep wielobranżowy, zakład wulkanizacyjny lub inne lokalne usługi? Bazują Państwo na produktach lub usługach oferowanych lokalnemu klientowi? Jeżeli tak, pozycjonowanie lokalne to szansa, aby dotrzeć do jeszcze większego grona odbiorców z okolicy. Oferujemy prowadzenie kampanii SEO skupionej na stronach lokalnych, czyli dla przedsiębiorców, którzy starają się dotrzeć do jak największego grona potencjalnych Klientów z określonego regionu.

Dziś zwykła reklama zewnętrza, ulotki, plakaty czy chociażby poczta pantoflowa nie wystarczy, aby rozwijać firmę i docierać do wszystkich potencjalnych Klientów. Badania nie kłamią, już blisko 60% internautów szuka produktów i usług w sieci – również tych oferowanych w danym regionie. I tu najlepszym sposobem, aby wypromować firmę na określonym rynku, jest pozycjonowanie lokalne.

 

Promuj swój lokalny biznes w Google

 

Pozycjonowanie lokalne sprawi, że Państwa witryna pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwania dla fraz kluczowych powiązanych z nazwą miejscowości. Oczywiście nie musi to być tylko nazwa miasta – przy większych aglomeracjach wyniki zawężane są do jeszcze dokładniejszego podziału administracyjnego (osiedla, ulice lub dzielnice). Działa to również w drugą stronę – pozycjonowanie lokalne można prowadzić także na nazwę województwa.

 

Współpracując z INTERPROM w zakresie pozycjonowania lokalnego, mają Państwo pewność, że podejdę do sprawy kompleksowo. Najpierw poznamy Państwa ofertę i potrzeby, po czym zajmujemy się analizą fraz kluczowych i geolokalizacją. Mając te dane, przystępujemy do prac związanych z optymalizacją strony i dalszymi działaniami związanymi z jej promocją w Google. Jeżeli nie posiadają Państwo strony – nic nie szkodzi, od lat zajmujemy się także budową wygodnych i nowoczesnych stron AMP – chętnie przygotujemy projekt i zajmiemy się jego promocją na lokalnym rynku.

 

Wszystkich zainteresowanych pozycjonowaniem lokalnym zapraszamy do współpracy – przygotujemy darmową wycenę i po akceptacji warunków współpracy, przystąpimy do pozycjonowania!

 

Pozycjonowanie Long Tail SEO

 

Pozycjonowanie long tail to promocja strony internetowej w wyszukiwarce Google na frazy z tak zwanym „długim ogonem” (long tail). Frazy tego typu charakteryzują się dużo większą złożonością, niż inne frazy kluczowe, które bardziej ogólnie opisują wyszukiwane w Google zagadnienie.

 

Przykładem niech będzie fraza „sukienka”. To fraza zwykła, bardzo krótka i ogólna. Natomiast fraza „sukienka wieczorowa z cekinami” to fraza long tail, która dokładniej opisuje to, czego użytkownik szuka w Google.

 

Dlaczego warto pozycjonować frazy long tail?

 

Jest kilka powodów:

  • Niższe koszty pozycjonowania – frazy long tail nie wymagają tak dużego nakładu pracy i pieniędzy na promocję, jak zwykłe, krótsze frazy. Wystarczy optymalizacja strony pod long tail, odpowiednie linkowanie wewnętrzne i zadbany profil linkowy całego portalu, aby Google w większości przypadków samo promowało witrynę na wskazane, dłuższe frazy.
  • Znakomite uzupełnienie kampanii SEO – pozycjonowanie long tail nie wyklucza zwykłego pozycjonowania. Można promować stronę zarówno na krótsze frazy, jak i na dłuższe long tail. Często frazy long tail stanowią uzupełnienie całej kampanii SEO.
  • Szybsze efekty – frazy trudniejsze, bardziej konkurencyjne, wymagają o wiele więcej pracy i nakładów finansowych do osiągnięcia pozycji TOP w Google, natomiast frazy long tail o wiele szybciej zdobędą pozycje TOP w Google (o ile kampania zostanie odpowiednio zaplanowana i przeprowadzona).
  • Mniejsza konkurencyjność – frazy long tail cechują się mniejszą konkurencyjnością, niż frazy krótkie. To znakomita nisza, która może wygenerować bardzo wielu Klientów bez przeznaczania ogromnych nakładów na promocję.
  • Dotarcie do konkretnego, zdecydowanego Klienta – jak zapewne Państwo zauważyli, frazy long tail bardzo dokładnie opisują produkt lub usługę, której szuka internauta. Dzięki temu mogą Państwo trafić z ofertą do bardzo zdecydowanego konsumenta, który wie, czego szuka i jest skłonny zapłacić za określony produkt lub usługę.

 

Zapraszamy do współpracy z zakresu pozycjonowania long tail. Wybierzemy optymalne i niszowe frazy z długim ogonem, zajmiemy się optymalizacją strony i pozycjonowaniem tak, aby Google bardzo szybko zaczęło promować Państwa witrynę pod tego typu słowa. Więcej informacji i indywidualna wycena po bezpośrednim kontakcie!


skontaktuj się

Szanowny Użytkowniku!
Szanując Państwa prawo do prywatności jako prowadzący Serwis Internetowy (dalej „Serwis”) oraz Administrator danych osobowych (dalej „Administrator”), w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 – ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „RODO”), niniejszym przedstawiam Politykę Ochrony Prywatności – więcej, oraz Regulamin Serwisu Internetowego – więcej, obowiązujące w Serwisie.

W ramach Serwisu stosujemy pliki cookies. Ich celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, w tym również dostosowanych do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu. W każdej chwili możecie Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies. Dodatkowe informacje na ten temat znajdują się Polityce Plików Cookies – więcej.